Доступність
  • Розмір шрифту

    Звичайний

    Великий

  • Міжсимвольний інтервал

    Звичайний

    Великий

  • Кольорова схема

    Звичайна

    Чорно-біла

Зв'язатися з нами

Безбар'єрність

Безбар’єрне суспільство – це прагнення Банку забезпечити рівний доступ до фінансових послуг для всіх споживачів, шляхом запровадження економічної безбар’єрності для людей з інвалідністю, що сприятиме підвищенню довіри до Банку. 

 Безбар'єрність

З метою недопущення будь-яких форм необґрунтованої дискримінації споживачів, включаючи людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення під час надання фінансових та/або супровідних послуг, АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» дотримується принципів безбар’єрності при наданні фінансових послуг. 

АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» активно працює над створенням інклюзивного простору та Банком створені відповідні умови фізичної доступності приміщення за адресою: м. Київ, вул. Леонтовича, 4, літера «А, А1», включно з прилеглою територією, з урахуванням доступності їх використання людьми з інвалідністю та іншими маломобільними групами населення під час надання їм послуг з урахуванням пристосування вимог будівлі Головного офісу.  

 

При вході в приміщення встановлені таблички Брайля, які дублюють інформацію про режим роботи та назву в Банку, територія устаткування Головного офісу передбачає зону для паркування місць для автомобілів споживачів «людина з інвалідністю» та доступна  для пересування до вхідних зон приміщення людей на крісло колісному.

 

При зверненні до Банку людини з інвалідністю або із маломобільних груп населення, адміністратор – охоронець Банку повідомляє про це менеджера по обслуговуванню клієнтів, який забезпечить подальший супровід клієнта та надання йому фінансових послуг.

Credit West bank

При встановлені ділових відносин з клієнтами та наданні послуг, Банк дотримується наступних принципів захисту споживачів, включаючи людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення: 

  1. Нульова терпимість до будь-яких форм дискримінації споживачів під час установлення ділових відносин та надання фінансових послуг; 
  2. Повідомлення споживачів із числа людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення про наявність в Банку конкретних рішень, що дають змогу отримати послугу на рівні з іншими споживачами установи; 
  3. Застосування позитивних дій та конкретних рішень, що дають змогу надавати споживачам безбар’єрні фінансові послуги.

Банк підтримує Національну стратегію та дотримується в роботі Довідника  з безбар’єрності: https://bf.in.ua 

 

Зворотній зв'язок: https://www.creditwest.ua/zalyshyty-zvernennia-abo-skarhu-1

Потрібна консультація?

Залишайте ваші контактні дані, наші спеціалісти звʼяжуться з вами найближчим часом

Потрібна консультація?