З метою недопущення будь-яких форм необґрунтованої дискримінації споживачів, включаючи людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення під час надання фінансових та/або супровідних послуг, АТ «КРЕДИТВЕСТ БАНК» дотримується принципів безбар’єрності при наданні фінансових послуг.
При встановлені ділових відносин з клієнтами та наданні послуг, Банк дотримується наступних принципів захисту споживачів, включаючи людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення:
- Нульова терпимість до будь-яких форм дискримінації споживачів під час установлення ділових відносин та надання фінансових послуг;
- Повідомлення споживачів із числа людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення про наявність в Банку конкретних рішень, що дають змогу отримати послугу на рівні з іншими споживачами установи;
- Застосування позитивних дій та конкретних рішень, що дають змогу надавати споживачам безбар’єрні фінансові послуги.
Банк підтримує Національну стратегію та дотримується в роботі Довідника з безбар’єрності: https://bf.in.ua
Зворотній зв'язок: https://www.creditwest.ua/zalyshyty-zvernennia-abo-skarhu-1